Waalse School Koningsspelen & sportdag groep 1 t/m 4
26 april, 2024

Koningsspelen & sportdag groep 1 t/m 4

Op vrijdag 26 april vieren we de Waalse Koningsspelen. Voor de groepen 1 t/m 4 vindt op deze dag tegelijkertijd de sportdag plaats.

Waalse School Meivakantie
27 april, 2024 - 12 mei, 2024

Meivakantie

Op zaterdag 27 april start de meivakantie. We wensen alle leerlingen een fijne meivakantie toe, rust lekker uit. Geniet ervan en we zien elkaar weer uitgerust op maandag 13 mei!

Waalse School Leerstofmoment: groep 3 t/m 8
14 mei, 2024

Leerstofmoment: groep 3 t/m 8

Tijdens het leerstofmoment kunnen de ouders/verzorgers van de groepen 3 t/m 8 vrijblijvend vragen stellen over de lesstof en hoe u uw kind daarbij kunt helpen. Van 14:30 uur tot 15:00 uur kunt u terecht bij de leerkracht van uw kind.

Waalse School Tweede Pinksterdag: alle leerlingen vrij
20 mei, 2024

Tweede Pinksterdag: alle leerlingen vrij

Vanwege Pinksteren is de school gesloten op maandag 20 mei.

Waalse School Thema opening: groep 1 en 2
21 mei, 2024

Thema opening: groep 1 en 2

Het vijfde thema van het schooljaar wordt geopend in de groepen 1 en 2. Van 08:30 tot 09:00 uur bent u als ouder/verzorger van harte welkom om de opening van het thema bij te wonen in de groep van uw zoon of dochter. Gedurende de week krijgt u als ouder informatie over de lesstof en de doelen die in het thema aan de orde komen en hoe u hier uw kind (thuis) bij kunt ondersteunen.

Waalse School Franse dag
22 mei, 2024

Franse dag

De Waalse school is de oudste basisschool van Rotterdam en we vieren jaarlijks de oprichting van de school op de Franse dag. Op woensdag 22 mei zullen er verschillende activiteiten binnen en buiten georganiseerd worden voor alle leerlingen. Amusez vous bien!

Waalse School 5e MR-vergadering
24 mei, 2024

5e MR-vergadering

Op vrijdag 24 mei staat de vijfde MR-vergadering van dit schooljaar gepland. De directie, leerkrachten- en oudergeleding komt tijdens de MR-vergadering samen om de vooraf opgestelde agendapunten te bespreken.

Waalse School Afname Cito-toetsen: groep 3 t/m 7
03 juni, 2024 - 14 juni, 2024

Afname Cito-toetsen: groep 3 t/m 7

In week 23 en 24 worden de Cito-toetsen afgenomen in groep 3 t/m 7. Om voor uw kind de optimale omstandigheden voor het toetsen te creëren, willen we u vragen om uw kind in deze weken uitgerust en op tijd op school te laten komen. We wensen alle leerlingen veel succes!

Waalse School Koffieochtend
03 juni, 2024

Koffieochtend

Van 08:30 uur tot 09:15 uur staat er een koffieochtend op de planning. U bent van harte welkom om met andere ouders en de school kennis te maken en over alle schoolgerelateerde zaken van mening te wisselen. Onze medewerker ouderbetrokkenheid en de directie zullen ook aanwezig zijn bij deze ochtend. De koffie staat klaar!

Waalse School Inloopochtend: groep 3 t/m 8
11 juni, 2024

Inloopochtend: groep 3 t/m 8

Van 08:30 uur tot 09:15 uur zijn de ouders/verzorgers van de groepen 3 t/m 8 van harte welkom in de groep van hun kind(eren). Die ochtend volgt u samen met uw kind de les die op dat moment op het rooster staat.