Welkom in schooljaar 2020-2021!

Van harte heten we al onze leerlingen en ouders welkom in het schooljaar 2020-2021!

Vanaf deze week zijn we al druk op school bezig met alle voorbereidingen voor een succesvol nieuw schooljaar. Aanstaande maandag 31 augustus is nog een studiedag voor de leerkrachten dus we hopen alle leerlingen op dinsdag 1 september te mogen verwelkomen.

Aangezien we nog rekening te houden hebben met maatregelen m.b.t. het coronavirus, informeren we u graag nogmaals over de gang van zaken vanaf volgende week. Hier vindt u een overzicht van alle zaken die voor u en uw kind(eren) van belang zijn. Neem dit alstublieft goed door.

Op dit moment hebben we nog geen berichten vernomen van leerlingen of ouders die tijdens de vakantie ziek zijn geworden of positief getest zijn. Al ons personeel is gezond en volledig aanwezig, dus we zijn blij dat we op volle sterkte kunnen starten.

Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd mailen naar [email protected] of bellen naar het telefoonnummer van school: 010-4130405

Graag tot ziens op 1 september!