Buitenschoolse opvang

De Waalse school heeft een interne, professionele BSO (buitenschoolse opvang)

Onze BSO is in goede handen bij KSH (Kinder Service Hotels). KSH is een jonge, dynamische onderneming die opgericht is in 2001. De eerste 2 vestigingen werden eind 2002 geopend en inmiddels is KSH doorgegroeid naar een twintigtal vestigingen.

KSH biedt middels Kidsclub De Waalse buitenschoolse opvang in het gebouw van de Waalse school zelf. Hier wordt opvang geboden aan schoolgaande kinderen in de leeftijd van 4 tot 13 jaar. Naast de voorschoolse en naschoolse opvang bieden zij vakantie opvang en flexibele opvang. De medewerkers van KSH zijn deskundig en uitstekend opgeleid en de openingstijden zijn ruim, namelijk van 07:00 tot 19:00 uur. KSH onderscheidt zich door het gevarieerde aanbod van activiteiten en dienstverlening, waaronder een warme maaltijdvoorziening en een servicegericht kinderopvangaanbod.

Als u nieuwsgierig bent geworden, kunt u contact opnemen met de medewerkers van Kidsclub De Waalse via 010-2133799. Zij zullen u dan rondleiden in de veilige, uitdagende en vooral vrolijke wereld van de buitenschoolse opvang van nu. De vestigingsmanager op de Waalse school is mw. Van den Heuvel.

Wij realiseren ons dat uw zoon of dochter uw meest dierbare bezit is.

Kinder Service Hotels

Op kinderservicehotels.nl vindt u uitgebreide informatie over de kwaliteit en dienstverlening van KSH. Mocht u hier niet het antwoord vinden op uw vraag, of mocht u nadere informatie wensen, is het hoofdkantoor van KSH bereikbaar via telefoonnummer 0314 – 680498. Zij staan u graag te woord. U kunt ook een email sturen aan [email protected].