Uw kind inschrijven

Als u uw kind wilt inschrijven op de Waalse school, bent u van harte welkom voor een vrijblijvende kennismaking.

Voordat uw kind vier jaar is, vertellen we u tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek graag meer over onze school en is er alle gelegenheid tot het stellen van vragen. Daarna laten we u tijdens een rondleiding graag de school zien. Hierdoor krijgt u een goed beeld van de Waalse school in bedrijf.

Om een afspraak te maken voor een kennismaking en aansluitende rondleiding kunt u contact opnemen met de directie, mw. P. van der Meer of mw. M. Wijsbeek. Tijdens de kennismaking vertellen we u graag meer over de aanmeld- en inschrijfprocedure.

U kunt hiervoor een mail sturen naar [email protected]. Vermeld in uw mail alstublieft de geboortedatum van uw kind en uw telefoonnummer. U kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken op het telefoonnummer van school: 010-4130405.

Ook als uw kind al vier jaar of ouder is en op dit moment op een andere school zit, kunt u uw kind op de Waalse school aanmelden. Dit kunt u schriftelijk doen door het invullen van het aanmeldformulier. Dit kunt u, inclusief het volledige protocol aanmeldings- en toelatingsbeleid van ons bestuur SARO, hier downloaden.

Voor een aantal leerjaren geldt op dit moment (december 2023) een leerlingenstop. Dit vindt u in de meest actuele versie van de aanmeldprocedure die u hier kunt inzien.

Graag tot ziens op de Waalse school!