Welkom nieuwe collega’s!

We zijn blij dat we ook in het schooljaar 2022-2023 in vrijwel alle leerjaren kleine groepen hebben kunnen realiseren met een gemiddelde groepsgrootte van 19 leerlingen.

Doordat we een voltallig team hebben en extra gelden die de overheid ter beschikking stelt, is er in alle groepen op bepaalde dagen/dagdelen een extra collega aanwezig. In deze tijd kunnen de leerkrachten extra aandacht besteden aan uw kind.

We stellen onze nieuwe collega’s graag aan u voor.

Mw. Geervliet en mw. Huizer die afgelopen schooljaar als vervangers bij ons op school kwamen, zullen het komende schooljaar als leerkracht op de Waalse school blijven werken in groep 1c en groep 6a.

Nieuw is dhr. Steman, een meester die met zijn gezin in Rotterdam is komen wonen. Hij zal volgend schooljaar lesgeven aan groep 5a.

Ook mw. Jogie zal in augustus het Waalse team komen versterken. Zij komt samen met mw. Den Besten werken in groep 3a.

Tot slot heten we ook mw. Stolwerk welkom die mw. Van der Weide in groep 2a zal vervangen zolang zij nog (deels) afwezig is.

Daarnaast zijn we blij met een nieuwe leerkracht die geen nieuwe collega is. Dhr. Kling heeft ervoor gekozen om na de zomervakantie zijn leidinggevende taken als adjunct-directeur neer te leggen en blijft graag op de Waalse school werken als groepsleerkracht. Dhr. Kling zal volgend jaar vier dagen leerkracht zijn van groep 7 en één dag gym blijven geven.

We heten onze nieuwe collega’s van harte welkom en wensen hen een fijne tijd op de Waalse school!