Welkom terug op school!

De eerste schoolweek van het nieuwe schooljaar zit er alweer op! We kijken terug op een succesvolle week waarbij we in het bijzonder ook onze nieuwe leerlingen en ouders welkom heetten. In alle groepen zijn de lessen weer van start gegaan.

In de groepen 3 t/m 8 hebben wij de nieuwste versie van onze rekenmethode Wereld In Getallen aangeschaft. In de groepen 4 t/m 8 is er een nieuwe methode voor het technisch en begrijpend lezen: Atlantis. Bij de kleuters is de huishoek vernieuwd met nieuwe meubels, zoals een keukentje, kledingkast, winkeltje en strijkplank.

Let op!

Vanaf volgende week kunnen de groepen 3 t/m 8 zelfstandig de school binnen gaan via de hoofdingang. Ze mogen hiervoor alle hekken van het plein aan de voorkant van de school gebruiken. De leerkracht wacht op de leerlingen in de klas. De groepen 1 en 2 blijven via dezelfde hekken het schoolplein betreden. Ouders van de groepen 1 mogen meelopen tot aan de buitendeur van het lokaal.

We wensen al onze leerlingen een prettig en leerzaam schooljaar!