Ouders in de school

Na overleg met de MR en collega-scholen hebben we besloten dat ouders in principe weer welkom zijn in de school! Maar omdat het gevaar van besmetting nog aanwezig is, hebben we het volgende afgesproken:

– Leerlingen komen nog alleen de school binnen. Ouders wachten nog steeds buiten het hek. Als u dringend met de leerkracht, conciërge of directie wilt spreken of als uw kind bijvoorbeeld jarig is en een traktatie heeft mee gebracht, kunt u meelopen naar binnen.

– Leerlingen mogen weer de klassen rond om te trakteren (liefst zo gezond mogelijk) en de traktatie hoeft niet meer voorverpakt te zijn.

– Activiteiten met ouders in school kunnen ook weer plaatsvinden! We vragen ouders wel om zich vooraf hiervoor aan te melden via [email protected].

Houd u alstublieft voor alle activiteiten de agenda op de website in de gaten.